Ziua Munţilor Bucegi - 28 noiembrie

Ziua Muntilor Bucegi

Puţini oameni, cei aleşi, știu că există o singură zi in fiecare an, când, la apusul soarelui deasupra Sfinxului de pe platoul Bucegi, razele blânde înconjoară chipul straniu sculptat în piatră şi coborându-se spre baza anticei statui, formează o piramidă magică...

Există o singură zi din an, o zi sfântă, când soarele îşi coboară razele blânde, în trepte, peste Sfinxul ce străjuieşte mândru Bucegii, într-o piramidă magică… În ziua de 28 noiembrie a fiecărui an, pe Platoul Bucegi se întâlnesc oameni aleşi, veniţi din toate colţurile lumii…

UPDATE 28.11.2018

Și în acest an ziua Sfinxului din Bucegi a fost celebrată de câteva sute de oameni care au înfruntat vremea rea pentru a se încărca de energie.

Zăpada, ceața și cele -5 grade Celsius nu au împiedicat oameni de toate vârstele și veniți din toate colțurile țării, din afara țării (unii chiar din Dubai), să participe la eveniment.

O fată și un băiat din Neamț s-au dezbrăcat de tricouri pentru a absorbi mai bine energia care i-a făcut să perceapă o temperatură de 20 grade cu plus.

O bătrână operată pe coloană și care abia mergea, a declarat că se simte bine acum, când s-a încărcat de energie.

Alți bătrâni au simțit furnicături, iar alții pur și simplu s-au bucurat de experiență.

Au coborât la lumina lanternelor, fericiți după o zi din viață pe care n-o vor uita niciodată.

Drumul a fost bine organizat, oamenii fiind echipați corespunzător și însoțiți de jandarmi, ghizi montani și salvamontiști pregătiți să-i ajute cu ATV-uri.

La Mulți Ani Sfinxului și La Mulți Ani frumoși și plini de energie tuturor participanților!

UPDATE 28.11.2016

Fragmente, mărturii și imagini de la Ziua Munților Bucegi și a Piramidei Soarelui din jurul Sfinxului, din 28 noiembrie 2016

ziarulprahova.ro :
TURIŞTII VOR SĂRBĂTORI PE 28 NOIEMBRIE ZIUA SFINXULUI
Luni, 28 noiembrie, la asfințit, câteva raze ale soarelui coboară deasupra Sfinxului din Bucegi, formând deasupra monumentului o piramidă. Fenomenul neobișnuit este așteptat, în fiecare an, de sute de turiști români, dar și de vizitatori străini. În ultimele săptămâni, pe rețelele de socializare au fost postate mai multe mesaje ale celor care iubesc muntele și urmează să se întâlnească în ziua amintită în fața celui mai cunoscut monument al naturii din România, pentru a urmări spectacolul ceresc...

Dumitru Dan (Președinte Club Sportiv la Close Combat Romania):
O EXPERIENTA UNICA SI UIMITOARE

Carmen Croitoru:
Deja m-am aruncat cu bratele deschise, intr-un zbor imaginar, in piramida energetica. Cei alesi se vor alege, cu siguranta. Un gand optimist nu strica pentru a indeparta norii si vremea potrivnica, ce poate surveni pe neasteptate. Ne vom regasi, sunt sigura. Sa ne dorim din tot sufletul pt ca visele devin realitate.

Mioara Toma:
O experiență care merita trăită!

Diana Păduraru-Coban:
Îmi creștere inima în mine de bucurie când văd că în ziua aceasta friguroasă de iarnă oamenii urcă la Sfinx! La mulți ani Sfinxule! Te iubim!
Ziua Sfinxului și a Munților Bucegi.
Sfinxul la ora 15 :50 în 28 Noiembrie 2016

Gabriel Stancu:
28 noiembrie 2016, platoul Bucegi, Sfinx, Babele. Cabana babele - inchisa. Un catel zgribulit pazea infrigurat locul. Pentru o zi a fost fericit.

O experienta care merita traita, macar o singura data in viata. Cei alesi se vor alege. Multi oameni dar putini alesi sa simta cum poarta muntelui s-a deschis si ne a trimis putere si energie. Faptul ca am ajuns acolo unde dacii isi venerau zeul suprem intr o zi in care vremea la 2000 de m nu a fost asa prietenoasa, ne da putere si speranta ca suntem puternici si buni! Multumim Sfinx!

UPDATE 28.11.2014

Mărturii cutremurătoare, poze și ghid de inițiere în tainele Piramidei Miraculoase de la Sfinx

28 noiembrie 2013 - Ziua Munţilor Bucegi, imagini şi mărturii

Desi în toată tara a fost vreme mohorâtă, la Sfinx a strălucit soarele. S-au adunat peste 300 de oameni, au desfăsurat steagul României, au cântat si au făcut o horă în jurul Sfinxului, încărcându-se de energie.

Iată reportaje TV, transmise în urma evenimentului creat de publicarea articolului nostru Miracolul piramidei soarelui din Bucegi si preluarea lui pe net :

stirileprotv.ro

Fenomenul ciudat pentru care zeci de oameni urca pe 28 noiembrie pe Platoul Bucegilor

Marturiile romanilor care au urcat pe Platoul Bucegilor pentru a vedea fenomenul "piramidei solare"

Declaraţii pentru ProTV :

"Acum am simtit asa o pulsare, asa in trepte in sus, asa o ridicare de energie extraordinara , aici in fata am facut o meditatie cu mainile asa si am facut gestul asta si mi-a aparut doua mandale colorate albastru, deosebit de frumos", a declarat Gheorghe Danu.

"De 25 de ani lucrez in zona si nu am avut prilejul sa descopar nici una dintre minunile acestei zone. Acum mi s-au deschis si mie caile. Daca vorbesc despre portaluri energetice pe care le-am trait.", spune un barbat.

"Energetic... pai trebuie sa crezi ca sa simti si asta e totul, de exemplu am urcat un traseu de o ora si ma durea spatele, iar acum e ok, nu am vazut piramida, dar am simtit-o poate ca pas cu pas.", a declarat o femeie.

"(Pentru ce aţi venit astăzi aici ?) Pentru a mă reîncărca energetic. (Ați văzut piramida?) Eu am văzut-o și am simțit lucrul acesta", a declarant o femeie.

Emanuel (declaraţie pentru ProTV) : "Se vărsa peste Sfinx o lumină divină, de culoare portocaliu deschis şi prin ea Dumnezeu îşi revarsă tot ce are mai bun asupra noastră. Poţi să primeşti, dacă eşti deschis şi receptiv, foarte multe beneficii. Te poti şi vindeca".

antena3.ro

Fenomen MIRACULOS pe platoul Bucegilor, petrecut joi seara. Sfinxul VINDECĂ boli incurabile

28 noiembrie

tvpartener.ro

"Piramida Energetică" a Sfinxului, iluzie optică, fenomen rar sau pur şi simplu o legendă?

jurnalul.ro, oradetimis.oradestiri.ro, ziarulevenimentul.ro, romaniatv.net, adevarul.ro

FENOMEN MIRACULOS pe platoul Bucegilor. Ce s-a întâmplat aseară la poalele Sfinxului

Miracolul PIRAMIDEI SOARELUI de la poalele Sfinxului din Bucegi: se întâmplă o dată pe an

"Piramida Energetică" a Sfinxului: fenomenul rar a adunat zeci de curioşi pe platoul Bucegi

La mulţi Ani Munţii Bucegi !

Video realizat pe 28.11.2013 în Munţii Bucegi, la Sfinx, de Cătălin Trandafir
Misterul din Bucegi
Fotografie realizată pe 28.11.2013 în Munţii Bucegi, la Sfinx, de Cătălin Trandafir Misterul din Bucegi
Fotografii realizate pe 28.11.2013 în Munţii Bucegi, la Sfinx, de Carmen Stancu
Video realizat pe 28.11.2013 în Munţii Bucegi, la Sfinx, de Cătălin Trandafir

Luiza Bratu: "Cei ce au mai fost au simtit nu doar partea vizuala ci si partea energetica".

Gabriel Maris: "Atat cat pot eu aprecia si intelege , pot sa spun ca marea majoritate a celor care au fost acolo erau oameni de bun simt si gindire pozitiva".

Aşteptăm în continuare cu drag materialele cititorilor pe adresa de mail: muntiibucegi@yahoo.ro

Articol scris de

În cazul preluării acestui articol, postaţi maxim 30% din articol şi mentionaţi autorul şi sursa cu link, pentru citirea integrală.